فروشگاه اینترنتی خانوم گل

 

آموزش مكالمه انگليسي نصرت 2

مهارت كامل در مكالمه زبان انگليسي در سه ماه با روزي 30 دقيقه گوش كردن به هر درس

روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي با زبان انگليسي

قابل اجرا بر روي وي سي دي ، كامپيوتر و ام پي 3 پلير

برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان

تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري

تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف

دوره تقويت حافظه و مهارت يادگيري

بدون نياز به كتاب و مدرس

Nosrat 2

5 CD

 

 قيمت : 10800تومان
قيمت : 9000
تومان

خريد پستي      خريد پستي

 

 

آيا واقعا ميخواهيد انگليسي را بياموزيد ؟

 به همان سادگي كه فارسي صحبت ميكنيد بدون ترس و خجالت . بدون نياز به تمرين خواندن و نوشتن . بدون نياز به معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگليسي و فارسي شده توسط اعجوبه تقويت حافظه و ابداع كننده روشهاي نوين تند خواني ايران استاد نصرت  

ايا ميدانيد به يك دهم قيمت ميتوانيد صاحب جديدترين و موثر ترين محصول بهترين موسسه آموزش زبان كشور شويد ( همون كه ماهواره تبليغ ميكنه )
اين متد را يك نابغه زبان شناس انگليسي اختراع كرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده 

شما بعد از تهيه اين بسته كه بصورت 45 عدد نوار ضبط صوتي يا 4 عدد cd شامل 90 فايل mp3 هست و گوش كردن طبق متد به آن چه چيز مي آموزيد و چه تغيري در زبان شما روي ميدهد .؟ شما به راحتي فيلم هاي آمريكايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد . شما به راحتي به انگليسي صحبت ميكنيد و كاملا ميتوانيد ارتباط برقرار كنيد . احساس ميكنيد معجزه اي روي داده است . چيزي كه بعد از سالها حضور در كلاسهاي زبان در دست يابي كامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف كمتر از ۳ ماه به بهترين نحو با كمترين زحمت محقق خودباور كردنش كمي مشكل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد . نصرت معتبر ترين موسسه تند خواني و زبان كشور است . آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميكند . چنين انساني بعد از سالها كار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد . اين متد تا به حال در ايران و خارج از كشور ( بيشتر خارج از كشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده كرده است   


 

 

 قيمت : 10800تومان
قيمت : 9000
تومان

خريد پستي      خريد پستي

 

نه نياز به تمرين هست . نه نياز به دوباره گوش كردن . نه نياز به نوشتن . در واقع شما سعي نميكنيد چيزي بياموزيد بلكه اين نوار با فرمولي كه در قرار گيري كلمات و جملات آن با فاصله هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي آموزد.

راز موفقيت اين متد چيست ؟
اين متد معجزه ميكند . چون با شخص شما طرف نميشود . بدون آن كه احساس كنيد با مغز شما طرف ميشود . كلمات و جملات با فاصله زماني خاص تكرار ميشوند و شما آنها را مي آموزيد بدون آن كه خود بفهميد چطوري . راز در زمانهاي خاص است كه فرمولش هيچگاه لو نرفته است . شما براي هر جلسه در اين سه ماه يك فايل صوتي mp3 داريد . و فقط حق داريد يك بار آن را گوش كنيد و فاصله هاي زماني نبايد ازبين رود . اصلا استعداد شما مهم نيست
توجه كنيد موسسه نصرت همين را بر روي 45 نوار ضيط 150 هزار تومان ميفروشد

نه نياز به تمرين هست . نه نياز به دوباره گوش كردن .

 نه نياز به نوشتن .

ديگر گرفتار تمرين بر روي كاغذ و يا مطالعه براي

تقويت حافظه و تند خواني نخواهيد بود

براي هميشه قلم و كاغذ را فراموش كنيد .

 

 قيمت : 10800تومان
قيمت : 9000
تومان

خريد پستي      خريد پستي

CD تقويت حافظه
و اينك تقويت حافظه و تند خواني نصرت ( ارائه اي ديگر از موسسه نصرت )، ` پس از ماهها استفاده از cd هاي آموزش مكالمه زبان انگليسي مصرف كنندگان اين محصول پي به واقعي بودن ادعاي ما برده اند و حتي عده اي معتقدند قدرت و ارزش اين سي دي ها بسيار بيش از آن چيزي است كه ما به آن اشاره كرديم . همانطور كه همه ميدانيد موسسه نصرت قبل از پرداختن به بحث آموزش زبان كه در واقع انقلابي را در روش يادگيري سريع مكالمه انگليسي ايجاد كرد به آموزش روشهاي تند خواني و تقويت حافظه ميپرداخت و در واقع اولين موسسه تند خواني كشور است كه بازده متدها و روشهايش براي همگان اثبات شده است . آقاي نصرت در ادامه ارئه موفقيت آميز نوارهاي آموزش زبان ( كه ما آن را به سي دي تبديل كرديم ) نوارهاي معجزه كننده تقويت حافظه را به بازار عرضه كرد كه خود من به عنوان يك استفاده كننده اين محصول مدعي هستم كه واقعا اين ديگه آخرشه اما چرا ؟
  

1- با متد نوين به كار گرفته در اين نوارها ( كه باز ما آن را به سي دي cd تبديل كرديم ) فقط بصورت صوتي قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقيقا ده برابر ) افزايش دهيد . ديگر گرفتار تمرين بر روي كاغذ و يا مطالعه براي تقويت حافظه و تند خواني نخواهيد بود و فقط گوش كنيد ( صد در صد صوتي دقيقا مثل سي دي هاي مكالمه زبان )

2- كارشناساني كه بر روي مغز انسان كار كرده اند معتقدند ضريب هوش با بالارفتن ميزان حافظه افزايش مي يابد . همچنين بررسي ها نشان داده يك انسان ميتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه اش استفاده كند . اين ميزان در تيز هوشان حداكثر 9 درصد است . اين سي دي در فقط سه هفته به شما مي آموزد چگونه بصورت عملي اين مقدار را به 50 درصد افزايش دهيد.  

 

 

 قيمت : 10800تومان
قيمت : 9000
تومان

 خريد پستي      خريد پستي


 

3- براي هميشه قلم و كاغذ را فراموش كنيد . يك كتاب پر از فرمول را روبرويتان قرار دهيد . مغز شما به طور خودكار همه فرمولها را حفظ ميكند و تا آخر عمر در حافظه شما باقي خواهد ماند . فراموشي را براي هميشه فراموش كنيد . ( اينها بخشهايي از صحبتهاي آقاي نصرت است ) او همچنين يك مثال عملي ميزند كه شما در هفته سوم استفاده از اين نوارها توانايي انجام آن را خوايد داشت او مي گويد : به درون يك سالن برويد كه 100 نفر مهمان در آن سالن است . شما هيچكدام را نمي شناسيد . از مهمانها بخواهيد يكي يكي خود را به شما معرفي كنند .

 آنها هركدام نام – فاميل و تلفن خود را فقط يك بار به شما خواهند گفت . شما بعد از اين مهماني در هر لحظه از عمر هركدام از ايشان را ببينيد نام – فاميل و تلفن او را به ياد خواهيد آورد . شما همچنين ميتوانيد اسامي همه مهمانها با كليه مشخصاتشان را به ترتيب معرفي كردن در هر زمان از عمرتان به خاطر بياوريد و بازگو كنيد . اين كارها واقعا پس از سه هفته گوش كردن به اين نوارها عملي است . فقط گوش كردن به دو جلسه اول اين آموزش تقويت حافظه شما را شگفت زده خواهد كرد . اين روش هم ميزان يادگيري و هم سرعت يادگيري شما را به طور شگفت انگيزي افزايش ميدهد چون نه شخص شما بلكه مغز شما ياد ميگيرد كه چگونه همه چيز را بخاطر بسپارد . به همان سادگي كه نفس ميكشيد  

4- شعار هميشگي استاد نصرت اين است : « اصلا استعداد شما مهم نيست » به من كساني را تحويل دهيد كه خيال ميكنيد از همه خنگ ترند كساني كه به خودشان برچسب كم هوشي زده اند . كساني كه فكر ميكنيد چيز ياد نميگيرند . ببينيد من از اينها چه خواهم ساخت و چه چيزي تحويل ميدهم

 

                

شمع هاي فانتزي

مناسب براي هر نوع سليقه

كيفيت فوق العاده بالا

ويژه ي سفره 7 سين و نوروز 92

طراحي زيبا و ظريف

در بسته هاي 6 تايي

خانم هاي خوش سليقه حتما خوششون مياد!!

قيمت : 13200تومان
قيمت : 11000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

زندگي در شهرهاي صنعتي باعث شده كه انسان بيشتر خواهان احساس آرامش و راحتي در خانه باشد و در صورت شاغل بودن پس از بازگشت به منزل، دوست دارد در محيطي آرام و دلپذير هر چند كوچك، شب را به صبح برساند تا روز ديگري شروع شود. پرسشي كه ذهن بسياري را به خود مشغول ساخته، اين است كه چگونه مي‌شود اين محيط را فراهم كرد تا همه اعضاي خانواده بتوانند از آن بيشترين لذت را ببرند؟

 از آنجايي كه افراد به دلايلي نمي‌توانند در خانه‌هاي ويلايي يا خيلي شيك و بزرگ زندگي كنند به خانه‌هاي كوچك روي مي‌آورند. اين خانه‌ها نيز به دليل كوچكي، زيبايي چنداني ندارند. پس چگونه مي‌توان عليرغم كوچكي خانه‌ها، آنها را بزرگ، زيبا و جذاب جلوه داد و در عين حال از زيبايي آن لذت برد؟ ما چند پيشنهاد براي شما كه به محيط خانه خود اهميت مي‌دهيد، داريم كه اگر به آنها عمل كنيد مطمئنا خانه‌اي زيبا و محيطي دلچسب خواهيد داشت.

مناسب براي سالگرد ازدواج ، روز والنتاين ، مهماني ها و جشن

در بسته هاي 6  تايي

قيمت : 13200تومان
قيمت : 11000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 اگر به موارد ذيل عمل كنيد، مي‌بينيد كه حتي در خانه‌هاي كوچك هم مي‌توانيد احساس شادي و دلبازي داشته باشيد. اميدوارم كه اين توصيه‌ها را جدي بگيريد.

گذاشتن عكس‌هايي از اعضاي خانواده در گوشه و كنار منزل بسيار خوب است اما از افراط خودداري كنيد، به خصوص در مورد عكس‌هاي خودتان.

 حمام و سرويس‌‌هاي بهداشتي خانه را با شمع و با صابون‌هاي زيبا، تزيين كنيد.

 اضافه كردن گياه، سنگ،صدف و شمع هاي تزييني  به تزيينات خانه ، تاثير بسيار خوبي در روحيه اعضاي خانواده دارد و در واقع طبيعت را به درون خانه مي‌‌آورد.

ويژه ي سفره 7 سين و نوروز 92

در بسته هاي 6 تايي

قيمت : 13200تومان
قيمت : 11000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

شمعها امروزه بيشتر براي زينت بخشيدن به محيط مورد استفاده قرار مي گيرند واز كاربرد صرفا روشنايي بخش در آمده اند ، شمع دانها نيز براي بيشتر جلوه گري شمع ها به خصوص شمع هاي ساده كه فاقد تزئينات هستند بكار مي ايند ، اكثر شمعهاي فانتزي نيازي به شمعدان خاص ندارند ولي شمع هاي ساده براي زيبا ديده شدن احتياج به شمع دان يا جا شمعي مناسب خود دارند ………

تنوع جا شمعي ها امروزه بقدري زياد است كه سليقه هاي مختلف رو راضي نگه ميدارند اما در انتخاب جا شمعي و شمع دان مناسب بايد علاوه بر زيبايي آن ، دوام و هماهنگي با ساير لوازم دكوري محيط رو هم در نظر گرفت ، مطمئنا يك جا شمعي با ظاهري مدرن در يك چيدمان كلاسيك چندان خوشايند بنظر نمي رسد.

تحولي بزرگ در دكوراسيون منزل خود ايجاد كنيد ....

در بسته هاي 6 تايي

قيمت : 13200تومان
قيمت : 11000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

شمع آرائي هنر نوئي است. چند سال پيش خيلي بندرت ميشد در سفره اي شمعي ديد. ولي به نظر من شمع روشن سر ميز شام يكي از رمانتيك ترين تزئينات است.

شمع براي چيدمان روي ميز، در مجالس عروسي، در مهمانيهاي عصر و در بالكن خانه و هر جائي كه فكرش را بكنيد هميشه رمانتيك است و جلوه خاصي به مجلس ميدهد. چند نمونه كه به نطرم جيلي جالب بودند براي شما به نمايش ميگذارم تا شايد به شما دوستان در آراستن شمع ايده بدهد.

با طرح هاي بسيار شيك و مدرن

بسيار بادوام  و با كيفيت

قيمت : 13200تومان
قيمت : 11000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

روشن كردن شمع روي ميز شام ، پذيرائي و يا آشپزخانه احساس آرامش زيبائي به شما ميدهد. الان ديگر پائيز رسيده و تاريكي در راه است و شمع بهترين گزينه براي اين شبهاي دراز است.شما وقتي در وان دراز كشيده ايد و يك شمع در حمام روشن كنيد كه بوي دلپذيري دارد روح شما را آنچنان نوازش ميدهد كه شب با آرامش ميخوابيد و استرس از شما دور ميشود.

در بسته هاي 12 تايي

قيمت : 13200تومان
قيمت : 11000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1278842438.gif     http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1278842438.gif

    

آموزش میوه آرایی و آرایش سبزیجات

مجموعه آموزش های بی نظیر و فوق العاده

فقط برای شما کدبانوی خوش سلیقه و خلاق

به کمک این آموزش ها می توانید  طرحی متفاوت از میوه هایی که همیشه به یک شکل دیده اید خلق نمایید .

دیگر لازم نیست از میوه ها و سبزیجات با همان شکل و طرح تکراری استفاده کنید .

 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1278842437.jpg

قیمت  4900  تومان       تعداد  : 2CD 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif     http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif    

شاید شما هم هنوز نمی دانید با میوه ها چه اشکالی می توان خلق نمود . از این آموزش بی نظیراستفاده کنید و دیگران را متحیر کنید .سلیقه و ابتکارتان را در میوه آرایی نشان دهید .

از این پس میوه ها را با فرم متفاوت میل کنید .و تنوع را به خود و اطرافیانتان هدیه کنید .

آموزش ایجاد زیبا ترین شکل ها از میوه جات و سبزیجات در 2 سی دی 

 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1278842436.jpg

قیمت  4900  تومان       تعداد  : 2CD 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif     http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif

آموزش های جذاب و کاربردی

vcd آموزش میوه  آرايي 1 ( آرايش سبزيجات و ميوه آرايي ) قابل استفاده در كا مپيوتر و VCD

مدرس: خانم ساناز مينايي
شامل : سبد از هندوانه - گل از الويه - دلقك از الويه - ماهي از خيار - زنجير از خيار - نهنگ از خيار - قو از سيب

 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1278842434.jpg

 

 

قیمت  4900  تومان       تعداد  : 2CD 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif     http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif

  

VCD آموزش سفره آرايي 2 ( آرايش سبزيجات و ميوه آرايي ) قابل استفاده در

كا مپيوتر

 

 

 VCD مدرس : خانم ساناز مينايي
شامل : گل از چغندر - قارچ از تربچه - گل رز از تربچه - گل رز از گوجه فرنگي - گوجه فرنگي براي تزئين اطراف غذا - گلدان گل از هويج و تربچه گل نرگس از ترب سفيد - سمور از هندوانه

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1278845158.jpg

 

قیمت  4900  تومان       تعداد  : 2CD 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif     http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1276677457.gif

 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1278842439.gif

 

 

ميوه آرايي مدرن

آيا مي دانيد زيبايي سفره ميل به غذا خوردن را چند برابر مي كند؟!

اگر ميخواهيد سفره اي زيبا تر و متفاوت نسبت

به سايرين با كمترين هزينه داشته باشيد.

با ساده ترين وسايل در كمترين زمان ممكن بهترين سفره ها را بياراييد!

هنر خود را به نمايش بگذاريد و حتي در آمد مناسبي از اين راه كسب كنيد !

فقط براي شما كدبانوي خوش سليقه و خلاق

ميوه آرايي مدرن مخصوص خانم هاي امروزي

سفره منزل خود را به زيبا ترين شكل ممكن بياراييد

 تا نظر همسر خود را بيشتر و بهتر از گذشته جلب كنيد !

مهمان هاي خود را با بهترين سفره آرائي ها ميخكوب كنيد ...

بهترين روشهاي آراستن ميوه و سبزيجات

آموزش گام به گام و كاملا تصويري

1 DVD

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

هنر ميوه آرايي را به ديگر هنرهاي خود اضافه كنيد

سفره منزل خود را به زيبا ترين شكل ممكن بياراييد

سفره هايي با جلوه هاي ديداري بسيار زيبا تهيه كنيد

مهمان هاي خود را ميخكوب كنيد...

سفره هايي به ياد ماندني و مثال زدني

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

  • آموزش بيش از 25 مدل ميوه آرايي

  • آموزش ايجاد طرح بر روي قهوه

  • آموزش ايجاد طرح گل روي سطح هندوانه

  • آموزش ايجاد سبدهاي زيبا با هندوانه و طالبي

  • آموزش ايجاد گل رز با استفاده از گوجه و هويج

  • آموزش نحوه آراستن بشقاب

  • آموزش نحوه تزيين سفره با خيار و كدو

  • آموزش ايجاد پرنده با استفاده از سيب

  • آموزش تزيين گل

  • و چندين آموزش بسيار زيباي ديگر...

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

آراستن سبزي و ميوه در يك سبد مي تواند زيبايي

و طراوت خاصي را به سفره شما ببخشد

شما بايد جزو بهترين ها باشيد

تلفيق زيبايي و هنر

سفره هايي مدرن مخصوص اشخاص مدرن انديش

شما سزاوار تحسين ديگران هستيد

با ساده ترين روش ها زيباترين سفره هاي خود را چند برابر كنيد

سفره آرايي مدرن مخصوص خانم هاي امروزي

در كمترين زمان زيباترين ميز غذا را بچينيد

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

هنر ميوه آرايي را به ديگر هنرهاي خود اضافه كنيد

فقط براي شما كدبانوي خوش سليقه و خلاق

ميوه آرايي مدرن مخصوص خانم هاي امروزي

سفره منزل خود را به زيبا ترين شكل ممكن بياراييد

 تا نظر همسر خود را بيشتر و بهتر از گذشته جلب كنيد !

            

نرم افزار آموزشي

طراحي و چيدمان سفره عقد

خودتان طراح و سازنده سفره عقد زيباي خود باشيد !

زيباترين و متفاوت ترين سفره هاي زيباي عقد بچينيد!

كاملا جديد و تدريس شده توسط مدرس ايراني

قابل استفاده در كامپيوتر و DVD پلير خانگي

در قالب 2 DVD

شروعي عالي براي خود اشتغالي جوانان علاقمند !

هنر و حرفه اي در آمدزا و به روز !

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

آنچه در اين مجموعه خواهيد آموخت :
فصل 1

  • مقدمه:معرفي وسابل مورد نياز

  • ديزاين و تزيين گردو(1)

  • ديزاين و تزيين گردو(2)

  • ديزاين و تزيين بادام

  • ديزاين و تزيين فندق

  • ديزاين و تزيين نبات

  • تزيين مخروطي بادام (1)

  • تزيين مخروطي بادام (2)

  • نان و پنير سفره عقد(1)

  • نان و پنير سفره عقد (2)

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

فصل دوم

  • تزئين ادويه جات سفره عقد (1)

  • تزئين ادويه جات سفره عقد(2)

  • تزئين ادويه جات سفره عقد(3)

  • تزئين انواع يادبود(1)

  • تزئين انواع يادبود(2)

  • تزئين انواع يادبود(3)

  • تزئين انواع يادبود(4)

  • تزئين انواع يادبود(5)

  • تزئين انواع يادبود(6)

  • تزئين انواع يادبود(7)

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

فصل سوم

  • تزئين انواع يادبود(8)

  • تزئين جاحلقه اي (1)

  • تزئين جاحلقه اي (2)

  • تزئين جاحلقه اي (3)

  • تزئين جاحلقه اي (4)

  • تزئين جاحلقه اي (5)

  • تزئين ظرف عسل و ماست
       
    فصل چهارم

  • تزئين ظروف: نمونه(2)

  • تزئين ظروف: نمونه(3)

  • تزئين ظروف: نمونه(4)

  • تزئين ظروف: نمونه(5)

  • تزئين ظروف: نمونه(6)

  • تزئين ظروف: نمونه(7)

  • تزئين ظروف: نمونه(8)

  • تزئين ظروف: نمونه(9)

  • تزئين ظروف: نمونه(10)

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

فصل پنجم

  • ديزاين مواد اصلي سفره عقد: تخم مرغ

  • ديزاين مواد اصلي سفره عقد:بادام

  • ديزاين مواد اصلي سفره عقد:گردو

  • ديزاين مواد اصلي سفره عقد:نبات

  • ديزاين مواد اصلي سفره عقد:فندق

  • ديزاين مواد اصلي سفره عقد:سكه

  • ديزاين مخروطي گردو

  • ديزاين مخروطي فندق

  • ديزاين مخروطي تخم مرغ و نبات

  • ديزاين مخروطي سكه

       

    فصل ششم

  • تكميل ديزاين مخروطي گردو

  • تكميل مخروطي نبات

  • تكميل ديزاين مخروطي تخم مرغ و شاخه كردن سكه

  • گل آرايي:فندق.تخم مرغ .نبات .گردو

  • گل آرايي : كارهاي شاخه اي

  • چيدمان سفره عقد

                

آموزش كاشت ناخن در منزل

 به صورت كاملا تصويري  از مبتدي تا پيشرفته

آموزش گام به گام به زبان فارسي

مجموعه اي بي نظير براي اولين بار درايران

آموزش تصويري انواع روشهاي

كاشت ناخن پودر و ژل

آموزش تصويري طراحي روي ناخن

با اين مجموعه خود را براي يك شغل مناسب آماده كنيد

مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون كاشت ناخن

شما هم مي توانيد بهترين در اين حرفه باشيد

حرفه اي بودن را تجربه كنيد

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

پنجره اي رو به خلاقيت و زيبايي

آموزش هاي فوق تخصصي

زيبايي حق شماست

پنجره اي رو به خلاقيت و زيبايي

آموزش هاي فوق تخصصي

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

آموزش كاملا تصويري ، گام به گام و بسيار ساده

حرفه اي بودن را تجربه كنيد

به راحتي با كمترين هزينه و در منزل ناخن بكاريد

دختر خانوم هايي جواني كه مي خواهند هميشه تك باشند

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

چند سال پيش تنها راه زيبا‌تر كردن ناخن‌ها فقط استفاده از لاك بود. اما حالا روش‌هاي مختلفي براي زيبا‌تر ديده شدن ناخن‌هاي دست و حتي پا وجود دارد. كاشت ناخن يكي از روش‌هاي با ثبات‌تر زيبايي به نسبت بقيه روش‌هاست.

در واقع كاشت ناخن هنر ظريفي است كه نيازمند استعداد ، علاقه ، حوصله و ابتكار است . شايد بارها در سالن هاي آرايشي كاشت ناخن با خود گفته باشيد :اين كه كاري ندارد! اما در واقع هنري است كه واقعا جوهر يادگيري مي خواهد.

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 براي كاشت ناخن سطح ناخن‌ها را به وسيله سوهان برقي مي‌تراشند تا جايي كه لايه خيلي خيلي نازكي از ناخن باقي بماند. اين كار براي اين است كه مواد مورد استفاده در كاشت ناخن قرار است جاي ناخن اصلي فرد را بگيرد و نبايد زير آن برجسته باشد تا طبيعي‌تر به نظر برسد.
 هر چه ناخن كاشته شده برجستگي كمتري داشته و به ناخن طبيعي شباهت بيشتري داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است.

هزينه كاشت ناخن در آرايشگاههاي مختلف شهر متغير است اين هزينه از ۳۰ هزار تومان شروع و به حدود ۷۰ هزار تومان در مناطق شمالي شهر ختم مي‌شود.

اين هزينه تنها هزينه اوليه كاشت ناخن است. حدودا هر دو هفته يكبار به تناسب بلند شدن ناخن‌هاي اصلي بايد روي آن‌ها ترميم صورت گيرد. بسته به ميزان بلند بودن ناخن‌ها هزينه هر بار ترميم بين ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان است.

اما شما نيازي به صرف هزينه هاي گزاف نداريد فقط كافيست اين محصول را تهيه كنيد

                

 

معجزه اي در افزايش قد

آيا از كوتاهي قد خود رنج مي بريد ?

به راحتي و با جديدترين روش ها قد شما بلند مي شود

افزايش قد شما با جديدترين و علمي ترين متد

روشهاي ويژه ي  چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته

كاملترين روش آموزش تضميني افزايش قد در دنيا

بدون استفاده از انواع داروهاي شيميايي و هورموني زيان آور

حركات ورزشي خاص و 100در صد علمي

معجزه اي در افزايش قد

آيا به دنبال روش هاي واقعي وتضميني براي افزايش قد خود هستيد؟

فرمول جادويي افزايش قد مناسب براي تمام سنين براي اولين بار در ايران

شما با اين تمرين ها و نرمش ها بعد از مدت كوتاهي قد بلند مي شويد

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

1 كتاب + 1 سي دي

قيمت : 10200تومان
قيمت : 8500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

يك CD & كتاب كه شامل كامل ترين و جديدترين

روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته

كاملترين روش آموزش تضميني قد در دنيا بدون استفاده از انواع داروهاي شيميايي و هورموني زيان آور

فرمول جادويي افزايش قد مناسب براي تمام سنين براي اولين بار در ايران

اين فرمول جادويي مؤثر ترين فرمول افزايش قد در كشور ژاپن مي باشد

كه تابه حال بيش از 1ميليون نفر از اين روش بي نظير كه پس از سالها تجربه و تحقيق

متخصصين امر وآزمايش روي 5 هزار نفر مرد و زن در تمام سنين نتيجه گرفته اند و آن را به تمام

كساني كه از كوتاهي قد رنج مي برند توصيه كرده اند .

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

 

قيمت : 10200تومان
قيمت : 8500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

100%تضميني

مجموعه ي بي نظير از روش هاي افزايش قد فقط و فقط مبتني بر يك

 سري حركات ورزشي خاص و 100در صد علمي مي باشد.

 براي هر شخص و در هر مكاني امكان پذير است و نتايج آن

بسيار مشهود و شگفت انگيز است .

ما بهترين،كم هزينه ترين ، سالم ترين و مؤثر ترين راه را به شما نشان 

مي دهيم و در اين راه حافظ سلامتي شما به دور از داروهاي زيان

 آور شيميايي خواهيم بود.

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قيمت : 10200تومان
قيمت : 8500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

ميخواهم خيلي خلاصه و مفيد در همين ابتدا بگويم قضيه چيست و

 قالش را بكنم و بعد اگر مايل بوديد ادامه مطلب را بخوانيد؟

 

بر اساس نظر سنجي صورت گرفته در ژاپن از كساني كه از اين روش بهره

برداند  37/4  درصد بالاي 10  سانتيمترافزايش قد داشته اند .

 28/6  در صد بين 7 تا 10 سانتيمتر ،11/6 درصد بين 5 تا 7 سانتيمتر ، 14/3 

درصد بين 3 تا 5 سانتيمتر ، 5/3 در صد بين 3 تا 1 سانتيمتر و 2/5 در صد هم هيچگونه افزايش قدي نداشته اند .

بله اين روش ها معجزه اي در افزايش قد هستند .امتحان آن كوچكترين ضرري براي شما نخواهد داشت

پس حتماً تجربه كنيد !!!!

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قيمت : 10200تومان
قيمت : 8500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

كامل ترين و جديدترين روش آموزش تضميني قد در دنيا بدون استفاده

 از داروهاي مخرب شيميايي و هورموني و زيان آور

   براي افزايش قد  براي تمامي سنين 15 تا 45 سال

معجزه اي در افزايش قد

نگران قد فرزندان خود هستيد ؟؟؟

ديگر نگران نباشيد!!

روش هاي ويژه علمي افزايش قد از 5 تا 10 سانتيمتر

مناسب براي تمام سنين

بدون استفاده از دارو هاي شيميايي و هورموني زيان آور اين محصول به

 شماره ثبت:3848

 7-47-5096-600-978::ISBN

جمهوري اسلامي ايران عرضه مي شود

كاملاً اورجينال

            

 

آموزش عكاسی پرتره آتلیه ای

آتلیه ای در منزل شما

از هنر عكاسی لذت ببرید

تكنیكها و راه هایی كه هر عكاس باید آنرا بداند

خلق صحنه های باور نكردنی و ماندگار

با ساده ترین ابزار و ترفندها

مجموعه آموزش تكنیك ها، ترفندها و فنون عكاسی پرتره

ویژه علاقه مندان به عكاسی

حرفه ای بودن را تجربه كنید

خاطراتتان را به بهترین شكل ثبت كنید

امروزه عكاسی یكی از پر درآمدترین مشاغل دنیاست

با آموزش این هنر به صورت حرفه ای

شروع به كسب درآمد از این هنر خواهید كرد

آموزش ساده و روان كاملا تصویری (به زبان انگلیسی)

قیمت : 13080تومان 
قیمت : 10900 
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بدون نیاز به هزینه های گزاف با ساده ترین شیوه ها

 آتلیه ای در منزل خود داشته باشید.

جدیدترین و كاملترین مجموعه آموزش عكاسی

آموزش رمز و راز عكاسی دیجیتال

مخصوص افراد علاقه مند به عكاسی

قیمت : 13080تومان 
قیمت : 10900 
تومان

خرید پستی           خرید پستی

شما هم می توانید بهترین در این حرفه باشید

با این مجموعه خود را برای یك شغل مناسب آماده كنید

هر انسانی دلایلی برای عكاسی وتصویربرداری دارد برخی برای سرگرمی برخی بصورت حرفه ای

و شغلی و بعضی هم برای تحقیقات علمی بدنبال این حرفه هستند

اگر شما بدنبال هركدام از این موارد هستید این محصول را حتما به شما پیشنهاد می كنیم.

قیمت : 13080تومان 
قیمت : 10900 
تومان

خرید پستی           خرید پستی

مجموعه آموزش تكنیك ها، ترفندها و فنون عكاسی

ویژه علاقه مندان به هنر عكاسی

حرفه ای بودن را تجربه كنید

تكنیكها و راه هایی كه هر عكاس باید آنرا بداند

قیمت : 13080تومان 
قیمت : 10900 
تومان

خرید پستی           خرید پستی

خاطراتتان را به بهترین شكل ثبت كنید

امروزه عكاسی یكی از پر درآمدترین مشاغل دنیاست

با آموزش این هنر به صورت حرفه ای

شروع به كسب درآمد از این هنر خواهید كرد

                        

مجموعه عظيم آموزش فتوشاپ سه بعدي

دنياي سه بعدي را براي اولين بار با فتوشاپ تجربه كنيد !

 

محبوب ترين نرم افزار گرافيكي دنيا با ميليون ها كاربر در سراسر دنيا

 

پاي به دنياي سه بعدي مي گذارد !

 

با اين آموزش از قابليت هاي جديد و بي نظير فتوشاپ نهايت بهره را ببريد !

با دوبله فارسي براي اولين بار در ايران ...

دنياي سه بعدي را براي اولين بار با فتوشاپ تجربه كنيد !


محبوب ترين نرم افزار گرافيكي دنيا با ميليون ها كاربر در سراسر دنيا

پاي به دنياي سه بعدي مي گذارد !

آموزش ويژگي هاي سه بعدي فتوشاپ ! تمام تكنيك ها و فنون سه بعدي

با اين آموزش از قابليت هاي جديد و بي نظير فتوشاپ نهايت بهره را ببريد !


اين محصول به صورت كاملا اوريجينال و شكيل شامل 3 DVD نقره اي

با قيمت اصلي پشت جلد عرضه مي شود.

قيمت : 17760تومان
قيمت : 14800
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 5 ساعت آموزش فارسي مقدماتي فتوشاپ 3 بعدي

 دوبله شده از اساتيد شركت معتبر PhotoshopCafe

 بيش از 35 ساعت آموزش زبان اصلي در مورد ويژگي هاي سه بعدي فتوشاپ

 از مقدماتي تا پيشرفته از شركت هاي معتبر ليندا و ديجيتال تيوترز ! 

قيمت : 17760تومان
قيمت : 14800
تومان

خريد پستي           خريد پستي

دنياي سه بعدي را اولين با با فتوشاپ تجربه كنيد

ارائه شده در پكيجي بسيار شكيل و اورجينال

 

اين محصول داراي پشتيباني و گارانتي كامل مي باشد

 

آموزش ويژگي هاي سه بعدي فتوشاپ !

 

تمام تكنيك ها و فنون سه بعدي

 

با اين آموزش از قابليت هاي جديد و بي نظير فتوشاپ نهايت بهره را ببريد !

قيمت : 17760تومان
قيمت : 14800
تومان

خريد پستي           خريد پستي

  فهرست برخي آموزش هاي زبان اصلي موجود در اين مجموعه:

  •  Lynda.com - Photoshop Extended One-on-One 3D : Fundamentals - آموزش جامع كليات سه بعدي سازي در فتوشاپ از شركت ليندا

  • Lynda.com - Photoshop Extended One-on-One 3D : Objects : آموزش جامع ساخت آبجكت هاي سه بعدي در فتوشاپ از شركت ليندا

  •  Lynda.com - Photoshop Extended One-on-One 3D : Scenes : آموزش جامع ساخت صحنه هاي سه بعدي در فتوشاپ از شركت ليندا

  •  Lynda.com - Photoshop Extended One-on-One 3D : Type Effects : آموزش جامع خلق افكت هاي متني سه بعدي در فتوشاپ از شركت ليندا

قيمت : 17760تومان
قيمت : 14800
تومان

خريد پستي           خريد پستي

  •  Lynda.com - Photoshop Extended for 3D : آموزش جامع سه بعدي سازي در فتوشاپ از شركت ليندا

  •  Digital Tutors- Utilizing 3D Features of Photoshop : آموزش جامع ويژگي هاي سه بعدي فتوشاپ از شركت ديجيتال تيوترز

  •  آموزش تخصصي ويژگي هاي سه بعدي در فتوشاپ به صورت مالتي مديا

  •  آموزش هاي كلاس يك جهاني از اساتيد معتبر شركتهاي ليندا، ديجيتال تيوترز و فتوشاپ كافه

  •  همراه با سورس تمامي پروژه هاي آموزش داده شده

  •   همراه با نسخه كامل نرم افزار Adobe Photoshop

                       

آموزش جامع سرمه دوزي و روبان دوزي

براي شما بانوان هنرمند ايران زمين

يك پكيج با كيفيت عالي و به زبان فارسي

با آموزش اساتيد مجرب اين هنر بي نظير ايراني

لوازم منزل را به سليقه خود تزئين كنيد

با يادگيري اين هنر يك شغل پردرآمد

 در منزل خواهيد داشت!

1 DVD

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

كاملترين مرجع آموزشي

آموزش تكنيكهاي برتر سرمه دوزي و روبان دوزي

فرصت بي نظير براي دريافت اطلاعات اساتيد سرمه دوزي وروبان دوزي

با آموزش سرمه دوزي و روبان دوزي طراح و سازنده لوازم زينتي خانه باشيد.

طرح هاي متنوع و منحصر به فرد مناسب سليقه ايراني

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

آموزش جامع سرمه دوزي و روبان دوزي

براي شما بانوان هنرمند ايران زمين

يك پكيج با كيفيت عالي و به زبان فارسي

با آموزش اساتيد مجرب اين هنر بي نظير ايراني

لوازم منزل را به سليقه خود تزئين كنيد

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

كاملترين مرجع آموزشي

آموزش تكنيكهاي برتر سرمه دوزي و روبان دوزي

فرصت بي نظير براي دريافت اطلاعات اساتيد سرمه دوزي وروبان دوزي

با آموزش سرمه دوزي و روبان دوزي طراح و سازنده لوازم زينتي خانه باشيد.

طرح هاي متنوع و منحصر به فرد مناسب سليقه ايراني

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

موضوعات آموزشي اين مجموعه عبارتند از:

  • معرفي و مواد اوليه

  • پياده كردن,ساقه دوزي,پروانه دوزي,پردوزي روي پارچه

  • برگ دوزي

  • روش دوخت گل

  • دور دوزي و لبه دوزي

  • انواع دوخت مدل سنتي و ايراني

  • دوخت زرك دوزي

  • انواع ساتن دوزي

  • دوخت چشم خروسي

  • برگ دوزي جناخي باز

  • دوخت برگ برجسته

  • دوخت گلهاي برجسته

  • دوخت گل ميناي خوابيده

  • و مطالب ديگر

                

آموزش رانندگي به زبان فارسي

آموزشي كاملا فارسي و صد در صد اورجينال

آيا مي خواهيد تمام فوت و فن رانندگي را به طور كامل بدانيد؟

آيا مخواهيد تنها با يكبار امتحان رانندگي قبول شويد؟

آيا چندين بار تست رانندگي داده و قبول نشده ايد؟

آموزش گام به گام و كاملا تصويري به زبان فارسي و بسيار ساده

بصورت تئوري و عملي ويژه متقاضيان گواهينامه رانندگي پايه دو

بدون نياز به صرف هزينه هاي گزاف در كلاسهاي رانندگي ,

رانندگي را به صورت كاملا اصولي ياد بگيريد

اول رانندگي را به طور كامل ياد بگيريد سپس گواهي نامه بگيريد

بهترين روش آموزش رانندگي در منزل به صورت كاملا علمي و عملي

قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

اين يك فرصت استثنايي براي تمام كساني است كه

علاقه زيادي به رانندگي و گرفتن گواهي نامه دارند

در هر سني كه باشيد و با هر سطح سواد شما براحتي

مي توانيد رانندگي را بياموزيد و گواهي نامه بگيريد

با چندين بار مشاهده اين آموزشها تبديل

 به يك راننده حرفه اي خواهيد شد

قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

تمام آموزش رانندگي و پارك دوبل و هر آنچه بايد

بدانيدبه صورت تصويري شرح داده شده

بدون نياز به صرف وقت و هزينه هاي بسيار زياد مربي

 رانندگي خودتان در منزل باشيد و رانندگي ياد بگيريد

قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

آموزش گام به گام و كاملا تصويري به زبان فارسي و بسيار ساده

بصورت تئوري و عملي ويژه متقاضيان گواهينامه رانندگي پايه دو

بدون نياز به صرف هزينه هاي گزاف در كلاسهاي رانندگي ,

رانندگي را به صورت كاملا اصولي ياد بگيريد

اول رانندگي را به طور كامل ياد بگيريد سپس گواهي نامه بگيريد

قيمت : 6000تومان
قيمت : 5000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

عناوين مندرج در CD آموزش رانندگي به زبان فارسي:

  • آشنايي با قطعات داخلي خودرو

  • بازديد موتور

  • آشنايي باآمپر

  • آشنايي با پدالهاي گاز,كلاچ,ترمز

  • آشنايي با دنده

  • نحوه كنترل فرمان

  • نحوه استارت زدن

  • اعمال قبل از حركت

  • پارك 30 سانتيمتر

  • نحوه كنترل كلچ در پيچها و گردشها

  • نحوه تعويض لاستيك پنچر شده و ...

                       

 

آموزش عكاسي پرتره آتليه اي

آتليه اي در منزل شما

از هنر عكاسي لذت ببريد

تكنيكها و راه هايي كه هر عكاس بايد آنرا بداند

خلق صحنه هاي باور نكردني و ماندگار

با ساده ترين ابزار و ترفندها

مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي پرتره

ويژه علاقه مندان به عكاسي

حرفه اي بودن را تجربه كنيد

خاطراتتان را به بهترين شكل ثبت كنيد

امروزه عكاسي يكي از پر درآمدترين مشاغل دنياست

با آموزش اين هنر به صورت حرفه اي

شروع به كسب درآمد از اين هنر خواهيد كرد

آموزش ساده و روان كاملا تصويري (به زبان انگليسي)

 

قيمت : 13080تومان 
قيمت : 10900 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

بدون نياز به هزينه هاي گزاف با ساده ترين شيوه ها

 آتليه اي در منزل خود داشته باشيد.

جديدترين و كاملترين مجموعه آموزش عكاسي

آموزش رمز و راز عكاسي ديجيتال

مخصوص افراد علاقه مند به عكاسي

قيمت : 13080تومان 
قيمت : 10900 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

شما هم مي توانيد بهترين در اين حرفه باشيد

با اين مجموعه خود را براي يك شغل مناسب آماده كنيد

هر انساني دلايلي براي عكاسي وتصويربرداري دارد برخي براي سرگرمي برخي بصورت حرفه اي

و شغلي و بعضي هم براي تحقيقات علمي بدنبال اين حرفه هستند

اگر شما بدنبال هركدام از اين موارد هستيد اين محصول را حتما به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

قيمت : 13080تومان 
قيمت : 10900 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

مجموعه آموزش تكنيك ها، ترفندها و فنون عكاسي

ويژه علاقه مندان به هنر عكاسي

حرفه اي بودن را تجربه كنيد

تكنيكها و راه هايي كه هر عكاس بايد آنرا بداند

 

قيمت : 13080تومان 
قيمت : 10900 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

خاطراتتان را به بهترين شكل ثبت كنيد

امروزه عكاسي يكي از پر درآمدترين مشاغل دنياست

با آموزش اين هنر به صورت حرفه اي

شروع به كسب درآمد از اين هنر خواهيد كرد

                        

 

كتاب ملودي عاشقانه زيستن

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

در اين كتاب به طور خلاصه در مورد مسائل زناشويي توضيح داده شده است

 اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد
بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.

 

  خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000
 تومان
 


بسياري از مردان نيز تنها يك سطح از ارگا*سم را تجربه مي كنند و اطلاعي از روشهايي كه مي تواند باعث شود تا لذ*تي عميق تر و طولاني تر همراه با انز*ال من*ي بيشتر را تجربه كنند ، ندارند.

امروزه داروها و مواد شيميايي مختلفي با اسامي گوناگون در داروخانه ها و فروشگاه هاي اينترنتي با قيمتهاي بسيار گزاف به فروش مي رسند اما آيا آنها تاثيرگذار هستند؟

اين داروها،اسپري ها ، صابونها ،كرم ها،ژل ها و ... يا تاثيرگذار نيستند و يا اگر هم تاثيري بگذارند آنچنان ناچيز است كه قابل ذكر نيست و البته در مواردي اين اجناس تقلبي بوده و تاثيرات سوء نيز به همراه دارند

چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

 به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

ISBN : 978-600-5096-18-7

شماره ثبت : 3843

اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

  

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000
 
تومان

  آموزش علمي روابط بين زن و مرد بي حيا*يي نيست بلكه يك نياز ضروريست كه متاسفانه در كشور ما اين آموزش به مردان و زنان ايراني يا داده نمي شود و يا از راههاي نا مناسب (فيلمهاي پو...ن) مي رسد كه در نتيجه آسيب هاي جدي به روابط زوجين مي زند.
من تحقيقاتي پيرامون اين موضوع داشتم و با تكنيك هاي جديدي آشنا شدم كه نياز به آموزش دارند كه قصد دارم نتيجه تمام تحقيقات رو در يك بسته در اختيار تمام علاقه مندان قرار بدم تا از اين طريق كمك كنم كه همسران ايراني زندگي زناشويي سالم و پرنشاطي رو تجربه بكنند.

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000
 تومان

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي


اگر به آموزشهايي كه در اين بسته داده شده ، دقت كنيد من به شما اين قول رو مي دم كه هم خودتون و هم همسرتون لذت بسيار بيشتري خواهيد برد

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

ملودي عاشقانه زيستن

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

 

شما با بكارگيري آموزشهاي اين بسته به سادگي مي توانيد 
خود را بعد از مدتي در بين  انسانهاي  زيبا وسالم وخوشبخت و موفق خواهيد ديد.

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000
 تومان

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

ما به كمك اين بسته  ثابت مي كنيم  عاشقانه زيستن چيست.


 شما اين را با تجربه و به عينه خواهيد ديد.

اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

      

 

آموزش تصويري بافتني

آموزش 8 الگوي مختلف بافتني

ويژه زمستال سال 1391

محصولي ويژه براي هنرمندان

و دختر خانوم هايي جواني كه مي خواهند هميشه تك باشند

كامل ترين و جامع ترين مجموعه آموزش بافتني

10ها شيوه مختلف آموزش بافتني را يكجا ياد بگيريد

با اين محصول فوق العاده فقط در چند دقيقه به يك بافنده حرفه اي تبديل شويد

دوبله فارسي

بدون نياز به هزينه هاي اضافي

به راحتي با كمترين هزينه و در منزل شال گردن ببافيد!

آموزش كاملا تصويري ، گام به گام و بسيار ساده

DVD

همراه با كتاب و سي دي

رمز و راز شيك پوشيدن

ISBN:10-23-5096-600-978

قيمت : 6600تومان 
قيمت : 5500 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

ويژه زمستال سال 1391

شما با اين آموزش :

ديگر نيازي به خريد لباس زمستاني نداريد

همه با ديدن مدل هاي جديد و زيبايتان شگفت زده خواهند شد

 و بيش از هر كسي خودتان  لذت خواهيد برد

بافتني يك دهه است كه مورد توجه همه قرار گرفته است و ديد بسيار جديدي در زندگي و الگوهاي بافندگي به وجود آورده است .اين آموزش به شما چگونگي بافتن طرح ها و الگوها را نشان مي دهد با اين الگو ها شما مي توانيد هر چيزي را از راه ساده تا حرفه اي را خلق كنيد اين مجموعه براي استفاده تمام سنين تهيه شده استاگر مبتدي هستيد بهتر است كار را با آموزش هاي پايه اي شروع كنيد.

قيمت : 6600تومان 
قيمت : 5500 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

برخي از خانم ‌ها براي مهماني به سراغ انواع مدل هاي بافتني مي ‌روند. بافتني ها تنوع بسيار زيادي دارد و به سبك ‌هاي گوناگوني به هم‌ بافته مي شود، نمي‌ توان مدل بافت خاصي را توصيه كرد چون هر بافتني به يك چهره مي ‌آيد.شما مي ‌توانيد به سليقه ي خودتان هر نوع لباس يا كلاهي را ببافيد.

بعد از انتخاب مدل مورد نظر خود با آموزشي ساده بافتني خود را

به راحتي ببافيد

ويژه زمستال سال 1391
 

در اين مجموعه آموزشي شما را با چندين الگو آشنا مي كنيم و ياد خواهيد گرفت چگونه آنها را خلق كنيد.

1- الگوي سوئيت پي

2- الگوي رديف هاي شبكه اي

3- الگوي ذرتي

4- الگوي جعبه پف كرده

5- الگوي سالاد شاه توت

6- الگوي نخ چهارگره

7-الگوي حلقه هاي پيوند خورده

8-الگوي دانه هاي زمستانه

 

قيمت : 6600تومان 
قيمت : 5500 
تومان

خريد پستيخرید اینترنتی سی دی آموزش شیرینی پزی جدید

 این محصول دارای شماره مجوز 1023065 و 9786005096361: ISBN میباشد

 

 

آشپزی مدرن

فوت و فن آشپزی در 2009

CD + 1 BOOK

 

شما با به كار گیری روشها و رموز و آموزشهای ارائه شده در این سی دی و كتاب به سادگی می توانید

 مانند یك استاد بزرگ اشپزی بهترین غذاها را طبخ كرده و همچنین سفره آرایی ،سرو و صرف همه غذاها را آموزش ببینید.

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

آشپزی امروزی2009

روشها و رموز (طبخ) سر یعترین ، زیباترین ، خوشمزه ترین غذاهای هزاره جدید را بدانید.

فرصت بی نظیر برای دریافت اطلاعات و تجربیات تمام اساتید بزرگ آشپزی

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

شابك:10-23-5096-600-978

رده بندی كنگره: آاآ56 / Tx725

رده بندی دیوی: 5/641

عنوان: آشپزی مدرن

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

فرصتی بی نظیر بدست آمده كه ما راه های موفقیت و موانع

سر راه هر نوع اشپزی را به شما بگوییم .

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

تا كنون تمام اساتید بزرگ آشپزی روشهای پخت انواع اقسام غذاها را یا در واقع نحوه تركیب و میزان مواد غذایی  در كتب و CD های  مختلف آموزش داده اند. ولی هیچ وقت شما با خواندن و نگاه  كردن به CD ها  مهارتهای آنها را نمی آموزید خلاصه بگوییم فوت و فن آشپزی فقط پخت و پز آن نمی باشد.

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

تمام راز و رمز را بدون كوچكترین خساست آورده ایم

1- از تصمیم تا پخت

2- از پخت تا سفره ارایی

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

3- سفره ارایی تا سرو غذا

4- از سرو غذا تا صرف غذا

 

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

 

...وحال دكوراسیون آشپزخانه را چگونه مرتب كنیم:

- نیازی به تخریب اشپزخانه نیست...

- فوت و فن داشتن آشپز خانه زیبا

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

 

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

ترفندهای آشپزی برای انان كه زمان كمی برای تهیه ی غذا دارند

چه غذایی دوست داری ؟ در چه زمانی دوست داری تهیه شود ؟

 

 

دكوراسیون داخل یخچال

اگر ثانیه ها برای شما ارزش طلا دارد

         

قیمت : 10800تومان 
قیمت : 9000 تومان

 

 

كامل ترين مجموعه آموزش كامپيوتر برای بانوان

 

 

كامپيوتر را قورت بده !

از سير تا پياز كامپيوتر را يكجا بياموزيد !

كامل ترين مجموعه آموزش كامپيوتر براي مبتديان

و براحتي كاربر حرفه اي كامپيوتر شويد ....

آموزش ويندوز XP و ويندوز Seven، آشنايي با فتوشاپ و كرل

آشنايي با سخت افزار كاميپوتر و مونتاژ قطعات

ساخت آلبوم عكس مالتي مديا، نحوه ويرايش و پخش فيلم و موزيك

نحوه كار و به روز رسالي آنتي ويروس ها

آشنايي با نرم افزارهاي ميكس و مونتاژ

تدوين فيلم و صداگذاري بر روي فيلم و عكس

تبديل فرمتهاي مختلف و بازيابي اطلاعات

آموزش اينترنت، ياهو و چت ، كپي و رايت CD و DVD

آموزش آفيس و Word

همراه با كليه نرم افزارهاي آموزش داده شده !

با اتوران اختصاصي و توضيح كامل فارسي نرم افزارها و نصب آسان آنها !

قيمت : 11760تومان 
قيمت : 9800 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 

 سفارش مجموعه آموزشي " كامپيوتر را قورت بده !! "

پكيج شكيل 2 DVD اورجينال - به قيمت تنها 9800 تومان

اين محصول داراي پشتيباني و گارانتي كامل مي باشد

در هر كجاي ايران كه هستيد، مي توانيد با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد !

 

محتويات آموزش هاي اين مجموعه آموزشي بي نظير :

بخش اول - ويندوز

روشن كردن كامپيوتر - روشهاي مختلف براي خاموش كردن اصولي و رفتن به حالت آماده باش - حذف و ايجاد يك فولدر جديد - كپي كردن فايل و CD هاي صوتي بر روي كامپيوتر - ساخت ميانبر براي اجراي يك برنامه - تعويض ويندوز - نصب برنامه و بازي و كرك كردن آنها - پارتيشن بندي هارد - زيباسازي ويندوز و نصب تم - تعويض عكس و اسكرين سيور - قراردادن پسورد روي سيستم به روش هاي مختلف - حذف كردن برنامه هاي نصب شده - بررسي حجم و فضاي خالي هارد ديسك - دريافت فكس - مخفي و آشكار كردن فايلها - نحوه بررسي مشخصات سخت افزاري سيستم - تنظيم دقيق منو

Toolbar - بالا بردن سرعت ويندوز - استفاده از ماشين حساب ويندوز

قيمت : 11760تومان 
قيمت : 9800 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 سفارش مجموعه آموزشي " كامپيوتر را قورت بده !! "

پكيج شكيل 2 DVD اورجينال - به قيمت تنها 9800 تومان

اين محصول داراي پشتيباني و گارانتي كامل مي باشد

در هر كجاي ايران كه هستيد، مي توانيد با چند كليك ساده اين محصول را خريد نماييد !

 

بخش دوم - اينترنت

نصب مودم - ايجاد يك كانكشن - اتصال به اينترنت - معرفي سايتهاي مشهور و پركاربرد - تعيين صفحه پيش فرض IE - كار با برنامه محبوب فايرفاكس - استخراج تحقيق و مقاله - ساخت ايميل و ID در ياهو - ارسال و دريافت ايميل - دريافت فايل از اينترنت (دانلود كردن ) - ارسال فايل بدون نياز به اينترنت

 

بخش سوم - فيلم و موزيك

كار با برنامه هاي Media Player و Jet Audio - ضبط صدا با ميكروفن - تبديل هاي صوتي به MP3 -اجراي فيلم هاي موبايل - تنظيم حجم صدا - نمايش فيلم هاي DVD - تبديل فيلم و تصاوي موبايل به فايلهاي قابل اجرا در كامپيوتر و بلعكس - حذف صدا از فيلم - عيب يابي و بررسي كارت صدا

 قيمت : 11760تومان 
قيمت : 9800&nb

 

كتاب ملودي عاشقانه زيستن

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟

در اين كتاب به طور خلاصه در مورد مسائل زناشويي توضيح داده شده است

 

 اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

بسياري از زنان در زندگي زناشويي خود هيچگاه ار*گا*سم را تجربه نمي كنند و در موارد زيادي وانمود مي كنند كه ار*گا*سم شده اند.چـرا خـانـم هـا تـصـور مـي كـنـند تـوانايي رسيدن به اوج لذ*ت جن*سي را ندارند؛ آيا ميـدانيد كه تمام خانم ها قادر به رسيـدن به اين مرحله مي باشند؟ بله؛ حقيقت دارد! شايد در مورد انز*ال خانمـها چـيـزهايي شنيده باشيد و يا مانند خيلي از افراد، اصلاً بـه هيچ وجه با آن آشنا نباشيد.

 

 

  خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000
 تومان
 


بسياري از مردان نيز تنها يك سطح از ارگا*سم را تجربه مي كنند و اطلاعي از روشهايي كه مي تواند باعث شود تا لذ*تي عميق تر و طولاني تر همراه با انز*ال من*ي بيشتر را تجربه كنند ، ندارند.

 

امروزه داروها و مواد شيميايي مختلفي با اسامي گوناگون در داروخانه ها و فروشگاه هاي اينترنتي با قيمتهاي بسيار گزاف به فروش مي رسند اما آيا آنها تاثيرگذار هستند؟


اين داروها،اسپري ها ، صابونها ،كرم ها،ژل ها و ... يا تاثيرگذار نيستند و يا اگر هم تاثيري بگذارند آنچنان ناچيز است كه قابل ذكر نيست و البته در مواردي اين اجناس تقلبي بوده و تاثيرات سوء نيز به همراه دارند

 

چاره كار تنها آموختن شيوه ها و تكنيك هاي علمي و جديد و بالا بردن سطح اطلاعات است

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

 به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

ISBN : 978-600-5096-18-7

شماره ثبت : 3843

اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

  

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000
 
تومان

 

  آموزش علمي روابط بين زن و مرد بي حيا*يي نيست بلكه يك نياز ضروريست كه متاسفانه در كشور ما اين آموزش به مردان و زنان ايراني يا داده نمي شود و يا از راههاي نا مناسب (فيلمهاي پو...ن) مي رسد كه در نتيجه آسيب هاي جدي به روابط زوجين مي زند.

من تحقيقاتي پيرامون اين موضوع داشتم و با تكنيك هاي جديدي آشنا شدم كه نياز به آموزش دارند كه قصد دارم نتيجه تمام تحقيقات رو در يك بسته در اختيار تمام علاقه مندان قرار بدم تا از اين طريق كمك كنم كه همسران ايراني زندگي زناشويي سالم و پرنشاطي رو تجربه بكنند.

 

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

 

قيمت : 9600تومان 

قيمت : 8000 تومان

 

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي


اگر به آموزشهايي كه در اين بسته داده شده ، دقت كنيد من به شما اين قول رو مي دم كه هم خودتون و هم همسرتون لذت بسيار بيشتري خواهيد برد

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

ملودي عاشقانه زيستن

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

 

شما با بكارگيري آموزشهاي اين بسته به سادگي مي توانيد 
خود را بعد از مدتي در بين  انسانهاي  زيبا وسالم وخوشبخت و موفق خواهيد ديد.

خريد اينترنتي  خريد اينترنتي

قيمت : 9600تومان 
قيمت : 8000
 تومان

به همراه 2 دي وي دي: دانستنيهاي زناشويي

اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد

ما به كمك اين بسته  ثابت مي كنيم  عاشقانه زيستن چيست.

 


 شما اين را با تجربه و به عينه خواهيد ديد.

 

اين محصول انحصارا متعلق به اين شركت مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد